Rivercat. Idag la jag upp till ett par nya...

mms_img179607843 (MMS)

Rivercat. Idag la jag upp till ett par nya strumpor åt mig, ett par rivercat. Dock har jag egentligen en massa pågående projekt som jag borde ta itu med. Men de är så stora så de får inte plats i handväskan. Först och främst måste jag få klart min opsa son skall ges bort i present, har nu 7 varv kvar. Sedan är det en filt som skall bli färdig. Därefter grytlappar till hven Klänningen till Esther kommer jag nog repa upp eftersom den inte blir klar till denna sommaren och nästa år är den nog förliten. Sen finns det en massa projekt till men de får jag ta itu med vid något annat tillfälle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0