Strumpor till Linnéa. Vi är ett par tjejer...

mms_img-20497167 (MMS)

Strumpor till Linnéa. Vi är ett par tjejer med barn i samma ålder som har träffats på bvc och deras babycafé. Vid årsskiftet blev våra barn för gamla för att vara med på babycaféet och vi var ett par som valde att fortsätta träffas. Veckan innan lovet var vi hos M, denna vecka hos L och nästa vecka skall vi till den andra M. När man går bort känner jag att jag vill ha en liten present med mig till värden/värdinnan. Jag är därmed fast i strumpträsket. M fick innan lovet ett par blå strumpor. De på bilden är till Linnéa och egentligen skulle de lämnats i måndags men inte blev jag klar i tid. På måndag som kommer skall vi då till M och då hoppas jag att Ms strumpor är klara så att både L och M kan få sina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0