Idag fick jag mitt garn och te paket. Det ...

mms_img-15184651 (MMS)

Idag fick jag mitt garn och te paket. Det bestod av två nystan Artenso dk 100% alpaca, ett nystan embla siden garn, 4 chokladbitar och mammas mirakel te. Teet har jag i koppen här bredvid mig som jag njuter av. Alpaca garnet förbryllar mig något då det på tre olika sidor på nätet står 100 meter på 50 gr men det står 100 meter på 100 gr. En annan sak som.förbryllar mig är vem som.skickade paketet till mig. Tack så mycket vem.du än är!


Kommentarer
Postat av: Cathrine

Hmm, inser att jag måste ha missat att lägga i kortet i paketet... Inte riktigt meningen. Hoppas att du får användning av paketinnehållet. :-)

2012-06-05 @ 11:13:49
URL: http://garnglada.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0