Fullt upp hela tiden. Då var det ett tag s...

mms_img194268284 (MMS)

Fullt upp hela tiden. Då var det ett tag sen det senast blev någon uppdatering här Vi kom hem från Lalandia på torsdagen, på fredagen blev det därför uppackning och tvättning hela dagen. På lördagen åkte vi till biltema (däck och slang till vagnen, punktering) och Ikea. Söndagen bestod i stort av att montera en av barngrindarna som var inköpta. Och i måndags började skolan för prinsen. Tisdagen tillbringade jag och Esther på mitt jobb och igår hade vi besök av A med dottern L. Fullt upp med andra ord. Vi har nu börjat lägga unga fröken kl 19 istället för 21. Det gör enorm skillnad. Nattningen tar inte lika lång tid samt att jag och prins får lite egen tid. Nackdelen är att hon numer även vill ha mat på natten men det får vi ta sen. Igår efter nattning fick jag lagat mun favorit kjol och en klänning till Esther, heja mig. Vad gäller stickning så stickar jag även om det går långsamt. På bilden är det en kofta till fröken men färgen stämmer inte, den är mossgrön. Mest stickar jag på tösens mössa. Hon har en del men aningen är de förstora eller försmå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0