Kool-aid för mig att leka med. I en av de ...

mms_img182251665 (MMS)

Kool-aid för mig att leka med. I en av de facebook grupperna som jag är med i lades det ut en annons från Kamilla Svanlund ( http://www.mittens.se/) där hon sålde ut sitt kool-aid förråd. Jag har länge tittat efter att köpa kool aid och gick en workshop på stickfest i väst för något år sedan. Men jag tycker att det har varit för dyrt att köpa i Sverige samt att jag inte vågat beställa från utlandet. Så när Kamilla meddelade att hon skulle göra sig av med sitt lager slog jag till. Jag har nu luktat, sorterar, klämt och funderat vad jag skall färga och hur. Tror jag får knata ner till garnaffären och köpa vitt strumpgarn att börja med. Får dock vänta med att leka tills prinsen är ledigt och leker med Esther så jag kan leka i lugn och ro ;-) och väntar jag lite till så kanske tös kan vara med :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0