En "ny" byrå till Esther. Idag är sista da...

mms_img-10520323 (MMS)

En "ny" byrå till Esther. Idag är sista dagen på min föräldraledighet. I morgon är det tillbaka på jobbet som gäller, undra hur det skall gå. 17 månader har jag varit ledig, det är lång tid. Mycket har vi gjort under denna tiden. Nu när Esther har skolats in på förskolan har jag fixat till en byrå åt henne. Vi fick den av min farmor och då var den turkosblågrön. Det var en jättefin färg men passade tyvärr inte in på Esthers rum. Istället blev det till att välja färg, slipa och måla. Byrån är klar och jag är grymt nöjd med den. Nu kvarstår det bara att slipa och måla den säng som Esther skall ha efter sin spjälsäng.


Kommentarer
Postat av: Mor

Byrån blev ju jättefin

2012-08-27 @ 09:25:13
URL: http://stickmor.blogg.se/
Postat av: william & Louise

Fin byrå:D

2012-09-02 @ 22:58:54
URL: http://funnyones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0