Jag är i behov av en ny mössa. Det är mamm...

mms_img156365881 (MMS)

Jag är i behov av en ny mössa. Det är mamma och Annickas åsikt så när de var på SIV så köpte de detta mösskitet till mig. Dock kommer det bli ett projekt till nästa vinter då jag känner att jag inte kommer hinna innan denna vintersäsongen är slut. Det är nu redan april. Vart tiden tar vägen vet jag inte. Just nu har mannen påsklov och är hemma med mig och tösen, underbart. Snart så fyller dessutom lilltjejen snart 1 år och det året har gått fort. Det var inte länge sedan hon föddes, eller sen dopet, eller sen vi var i Värmland på semester, eller det var jul... Det går påtok förfort. Just nu panikstickar jag på en tråkig kofta till tösen som jag hoppas är klar tills hon fyller år så hon kan få den i present. Sen blir det att jobba på sommarklänningen så den blir klar. Hoppas nu bara det passar.... Innan Esther kom stickade jag en tröja till henne i. storlek 6 månader. Den passar snart i omkrets men är kort både i bålen och ärmarna så den får åtgärdas, tur man har lite garn kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0