Namnsdag och ibland blir det inte som det ...

dsc00042 (MMS)

Namnsdag och ibland blir det inte som det var tänkt. Igår var det min namnsdag alltid trevligt att bli grattulerad. Sen fick jag mess igår om att min mobil är klar hos farbror mobil doktorn och snart kan hämtas ut. Att livet i övrigt inte blir som man tänkt det är en annan sak. Hade just nu planerat att vara på gymmet och lyfta lite vikter men så blev inte fallet. Gick upp och kom ner för trappen då jag hör dottern så det var bara till att gå upp igen och ha lite morgon mys med hennes. Tror dock hon somnat nu och då jag inte hinner gå till gymmet, träna och tillbaka innan mannen går så kryper jag ner i sängen igen ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0