Mössa till dottern. På höger sida ser man ...

dsc01186 (MMS)

Mössa till dottern. På höger sida ser man den mössa som jag stickar till tösen och till vänster ser man hur långt jag har kommit. Det är inte någon speciellt utmanande stickning då det än så länge bara rör sig om resår med en rät och en avgi, men den kommer bli snygg när den är klar. Jag stickar den i storlek sex månader då tösen liksom sin mor har livet huvud. Jag har prövat mössan och hade den bara varit någon maska större hade den passat ganska bra... på mig, nu är den lite liten ;-)


Kommentarer
Postat av: Pippi

Tror den kommer bli jättesöt på henne:) Kram

2011-09-13 @ 07:46:05
URL: http://notpippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0