Gratituden växer. Jag har nu bestämt mig f...

mms_img148657432 (MMS)

Gratituden växer. Jag har nu bestämt mig för att jag är klar med mina löv på gratituden. Hela 42 stycken blev det och jag håller nu på med den slätstickade delen. Gör den lite spetsigare än originalet. Det blir spännande att se den när den är klar och om den blev så stor som jag vill ha den. Igår såg vi på sista Harry potter filmen. Spännande att se upplösningen. Nu skall vi ge oss på millenium filmerna. Mer sticktid till mig. Min vilja göra projekthög bara växer. Dock har jag nu varit ganska duktig med att sticka klart något innan jag börjar på något annat. Har en del projekt som skall repas upp, froggas. Kanske skulle ägna morgondagen åt det. Samt plocka undan efter färdiga projekt och ufon i garderoben....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0