Sista veckan på jobb nu då

 

Då är jag inne på min sista vecka på jobb på väääldigt länge. Jag har inte riktigt förstått att jag på fredag har min sista dag på ungefär ett år. Spännande och skrämmande på en och samma gång. Jag började igår att städa på mitt rum på jobb så det inte helt ser ut som ett bombnedslag =) I dag är det 15 dagar kvar till beräknad bebis leverans. Dock tror jag inte att Litenen kommer att komma på utsatt datum men det är bara min känsla. Man vet ju aldrig vad Litenen bestämmer sig för.

 

I gårkväll satt jag och tittade i mina mönsterböcker efter mönster på filt till Litenen i det bomullgarnet som jag fick av mor och Annicka efter stickfest i väst. Har efter många om och men beslutat mig för vilket mönster jag vill använda mig av. Så då kvarstår bara hur jag skall rita om det så det verkligen blir precis som jag vill ha det. Det finns en massa mönster och varianter att välja på.

 

Igår kollade vi även att vår bilstol fungerar i bilen och den gick in både i framsätet och i baksätet. Det är skönt att ha det kollat så att man vet att den fungerar. Även vagnen provade vi att sätta in men då i bagaget. Efter lite trixande så gick det bra. Dock blev det inte mycket utrymme kvar men det är smällar som man får lov att ta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0