7 veckor idag

Det blir vår lilla prinsessa. Det är inte klokt vad tiden går. Är det någon som kan upplysa mig om vart den tar vägen så vore jag tacksam. Idag är det full aktivitet som vanligt. Vi håller på att fixa och dona här hemma. Tvättar, plockar i ordning och så. Diskmaskinen behöver tömmas =) I söndags hade vi mina föräldrar och farmor på besök. Trevligt. Det var första gången som farmor var här. Dessutom visade sig Esther från sin bästa sida och visade att hon nu kan vända sig från mage till rygg. Och det är inte så långt ifrån innan hon kan vända sig om från rygg till mage även om huvudet än så länge är lite tungt. Så mycket stickat blir det inte om dagarna. På dagarna är vi ute och går och myser och på kvällen framför tvn där jag normalt ägnar mig åt min stickning så är det matning som pågår i stort sett hela tiden. Men det är så mysigt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0