På plats vid datorn

Just nu befinner jag mig faktiskt brevid datorn. Det är inte ofta man gör det. Lilla underbaringen sover middag och har gjort så i en timme. Hoppas på att hon sover lite till. Dock skall vi snart köra och hämtahennes pappa men om on kna sova fram tills dess såvore det toppen.

Jag har försökte sortera mina foton som vi har tagit. Det är inte klokt vad man tar en massa hela tiden. Dock känner jag mig ganska klar nu över vilka som skall framkallas och bli riktiga bilder det är 110 stycken. Bara på Esther =) och då har vi redan framkallat en del =) Det känns osm att det är bäst att beställa nu så att de kommer till jul.

Idag är det då fredag igen... Det är inte klokt vad tiden går och snart är det jul. FÅr se om man har varit snäll så att tomten kommer =) Kvällen kommer nog att tillbringas med På spåret, stickmys och Esther mys. Man kan helt klart ha det sämre. Började ju på strumpor till Esther igår och om jag har tur så blir de klara i helgen och kan slås in som julklapp, tur hon är liten och inte kan läsa än =)



Kommentarer
Postat av: Kerstin

Det är denna bilden som jag tycker är jättebra

2011-12-19 @ 16:13:18
URL: http://stickmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0