Kjolen växer så sakterliga och julen är öv...

mms_img110606109 (MMS)

Kjolen växer så sakterliga och julen är över. Jag har nu stickat upp 2 av mina tre nystan till min kjol och vid bytet mätte den 33 cm, det innebär att jag borde komma 16.5 cm på mitt sista nystan och få en längd på ca 50 cm. Enligt mönstret skall den bli ca 60 så lite kortare än originalet blir den, men det skall nog gå bra. I år hade jag, prins och Esther julen. Det var första gången Samtidigt som det var jobbigt så var det kul att träffa alla. Alla som var här verkade nöjda när de åkte hem. Vi vuxna körde julklappsspelet. I slutet så fick jag två ljusstakar i glas, två ljusstakar i betong och en bok. Ljus och ljusstakar tycker jag är jättemysigt och boken verkar riktigt bra. Av mig fick prinsen ett par stickade kattvantar sim han har tjatat på mig att han ville ha samt att han av Esther fick en mugg med en bild av de två på. I julklappsspelet fick Fredrik choklad, ljus och bok. Esther var den som fick flest paket. Hon fick bland annat två stickade tröjor, strumpor, en nalle, en bananbil, en väska, en bok, pengar, portabel matstol, varma skor att ha i vagnen/bilen mer kläder och en leksaksmus tror det var det mesta men kan ha missat något. Av mina föräldrar fick jag och Fredrik en almanacka och en dörrklocka. Tack alla för alla paketer!


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

God jul och gott nytt år, båda i efterskott men bättre sent än aldrig ;-) Kul att se bild på kjolen också.

2012-01-04 @ 15:06:29
URL: http://entappadmaska.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0