16 cm kjol

Nu har min kjol växt till 16 cm. Försökte skicka upp en bild på den men först kom den två gånger och jag var inte klar med texten så jag tog bort den igen. Det är skoj att se hur den växer för varje dag. Längtar tills jag får göra mina ökningar. Idag är det sista dagen för mannen i skolan. Ikväll är det after work för honom så jag och tös är hemma själv. Så från i morgon så kommer vi ha två veckor då vi kan mysa tillsammans alla tre, mysigt. På lördag är det julafton och vi skall ha julen här. Det skall bli trevligt men samtidigt är det en hel del grejor som skall göras. Just nu kokar revbenen i köket och sen skall det städas, plockas, ta hand om tvätt bland annat. Jag tror inte det blir så mycket stickat idag. Får även se om fröken vill sova middag så hinner jag lite mer. Igår var jag och Esther en tur inom jobbet och hälsade på samt var med på julklappsbytet. Jag fick två batteridrivna värmeljus och gav bort två burkar hemmakokt marmelad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0