En Åke till Esther. Denna katt fick Esther...

mms_img30877 (MMS)

En Åke till Esther. Denna katt fick Esther av min nästkusins dotter Marie, som jag dansade folkdans med i 10 år innan vi kom på att vi var släkt. Det komiska med denna nallen var att mönstret heter Åke och Åke var det tänkt att Esther skulle heta om hon var grabb. Med kom även ett jättefint kort som maries mamma Christina gjort. Tack så mycket! Nu pågår det nattning av lilla tösen som inte är så liten längre, 4 månader är hon nu. Jag har så smått börjat träna. Hade velat gå på pass men får inte ihop det så nu är det gymmet som gäller. Träning på morgonen är det tänkt så tar prinsen Esther då. Nu återstår det bara att se om jag orkar upp i morgon för att träna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0