Träningsvärken börjar släppa =)

Nu börjar min träningsvärk att släppa ur mina lår även om de fortfarande känns en massa. Jag trodde att det skulle ta men inte så mycket. Dock är jag också förvånad över att jag inte har haft några problem alls med mina armar. Det var snarare de som jag trodde skulle vara den mest påverkade delen.

 

Igår fick räddningspatrullen komma till undsättning igen. När jag i gårkväll låg i badet ringde mor min. Hon och far var en tur inne på öa och hade missat att min käre lillebror skulle komma hem i gårkväll och att hans nyckel var utlånad så det var bara till att plocka av min nyckel till dem, dirigera honom hem till oss, lämna nyckeln och sedan skicka honom ner till tåget igen.

 

Jag såg på Ullared igår. Där var det bröllop i butiken. Frun friade i butiken och sedan så gifte de sig där med präst och alltet. Det som jag inte hängde med på var: Hur hade de gjort med hindersprövan? Gubben var rent förvånad över allting och tydligen så hade de diskuterat detta flera gånger men aldrig kommit till skott eller satt något datum så frågan är hur man gjorde med den…

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0