Nu är det helg!

Det är inte klokt vad tiden går fort. Igår var det stickcafé trevligt som vanligt och jag fick lov att nästan ha stickat klart mina septemberstrumpor. De kommer nog bli klara i kväll alternativt senast i morgon. Sedan är det bara till att rapportera in dem och så. Sen får vi se vad jag tar itu med härnäst.

Mor min stickade igår på våra tvåändsstickade grytlappar. Där skall hon göra den ena och jag göra den andra och så skall de hängas på Hven tillsammans och bilda ett par. Jag kanske borde ta och sticka på dem så att jag blir klar med min innan mor blir klar med sin, även om jag inte tror det =)

 

I morgon skall jag och prinsen på lite äventyr. Först så skall vi till Hässleholm och hälsa på svärföräldrarna för att fira svärfarsfödelsedag och sedan skall vi en tur till prinsens farmor med svärföräldrarna och svåger och svägerskor för att fika. När vi har kört därifrån så skall vi ägna oss åt övningskörning innan vi åker hem till mina föräldrar och äter middag. Så trevligt det kommer att bli.

 

Inatt skall jag ha jobbat en massa enligt min käre prins. Tydligen hade han vaknat av att jag hade sagt ”klicka uppe till höger” men jag hade inte röjt vem det var som jag pratade med =) Ganska spännande det där. Och det var visst inte bara en gång som jag hade väckt honom med mitt datasnack *tihi* så det kan gå när man inte är medveten om vad man gör =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0