Fullmatad helg

Nu så är helgen snart till enda. Den har varit fullmatad med massa av händleser och nu är jag sååå trött och funderar på hur jag skall orka se på Irene Huss... Kanske man kan övertala prinsen att spela in det...

Igår var vi först i Hässeholm, sen i Finja och tillssist i Landskrona. Fullt upp med andra ord. Men trevligt hade vi det.

Idag så var vi hos Dormy i Ängelholm, övningskörde en del och sedan slappande framför tvn.

Då mina Fa Fa Fa strumpor blev klara igår (och invigda) så har jag ett porjekt mindre på gång. Undra om jag skall börja på något nytt eller om jag skall fortsätta och göra klart något gamlat först. Det är ju bättre att ta det gamla men det är ju alltid kul att börja på nytt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0