Veckans UFO v. 41

Då var det dags att presentera veckans ufo för vecka 41. Denna vecka skall jag göra det lätt för mig och köra på ett UFO som skall repas upp. Jag har funderat på att frogga det tidigare men inte blivit färdig till att göra det så nu tänkte jag slå slag i saken. Det är en babysurprise snow som skall froggas. Orsaken till froggningen är:

·         Den har blivit liggande länge

·         Jag har stickat fel

·         Garnet, Drops Delight, var inte optimalt till mönstret

·         Jag är helt enkelt inte nöjd

 

Dock så kan jag inte frogga förrän jag kommer hem men det kommer att fixas under kvällen. Jag kommer också att nysta om nystanet då det är gansak så trassligt och sedan kommer nystanet hamna i strumpgarnslådan.

 

Detta innebär att jag kan fortsätta sticka på förra veckans UFO även denna veckan då veckans UFO snart kommer att färdigställas =) Jag har listat ut att jag har 0,5 hjärtan kvar att sticka på mina My Vamprie Boyfriend socks innan det är dags att fixa med tårna. Så min förhoppning är att jag kommer att vara klar med dem under denna veckan och med tanke på att det blev 1,5 hjärta förra veckan trots att jag stickade på en massa annat också så finns det verkligen en möjlighet.

 

Urk vad jag är trött idag. Jag ha sovit jättedåligt i natt och vaknat flera, flera gånger. Normalt sett så brukar jag somna när jag lägger huvudet på kudden och sedan sova tills klockan ringer vid sex, nåja, ett toabesök händer också ibland men det är jag knappt medvete om, men i natt kunde jag inte sova. Vaknade fler gånger och hade problem att somna om. Prinsen sov också dåligt så jag vet inte om det var varmt i rummet eller vad det var. Men hoppas på bättre sömn i natt. Annars kommer jag vara kinkig i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0