Utbjuden på middag =)

Idag skall min käre prins bjuda mig på restaurang. Det skall bli trevligt. Vi skall fira vår bröllopsdag lite försenat. Vi hade pratat om att gå ut och äta redan d  men det blev adlrig av men så i torsdags så frågade han om vi inte kunde gå ut på lördag (idag) så det skall vi göra.

Igår var jag med prinsen på jobbet. Satt där och stickade och läste bok. Det är inte det roligaste att göra på fredagskvällen men vad gör man inte för kärleken =) Mina favorit fredagar är hemma i soffan MED prins och sticke, en kopp te och en filt. Men som sagt, man kan inte få allt =)

Prinsen är just nu och jobbar men omtalade att han snart skulle vara påväg hem. Det skall bli mys = ) Sen blir det till att byta kläder och därefter bege sig till civilisationen =) Fast innan jag åker hinner jag sticka lite. Och sticket får nog allt följa med ut också. Om jag känner mannen min rätt så kommer vi nog sitta och snacka ett tag innan och ta en fördrink och då är det bra med sticke =)

Kommentarer
Postat av: LenaL

Ahhh, det låter härligt! Ha en riktigt jätteljuvlig kväll, hoppas mat och dryck blir riktigt härliga och att stället är mysigt!



2010-10-02 @ 15:21:25
URL: http://ludh.blogspot.com
Postat av: Johntilde

Very impressed!

2012-08-24 @ 07:24:22
URL: http://johntilde.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0