Torsdag och snart då helg =)

Idag är det torsdag och det innebär, logiskt, att det är fredag i morgon och fredag är ju helg. I morgon bitti så skall jag och prinsen åka in en tur till Lund. Där skall vi till KK och se Litenen som förhoppningsvis finns därinne =) Så spännande det kommer att bli. Därefter kommer det nog bli mer verkligt. Får se om man får en massa inspiration då att sticka en massa små kläder.

 

Det är riktigt höstväder idag. Det är grått ute och småduggar inget roligt väder att vara ute i. Det är nu man önskar att man hade suttit framför en sprakande brasa, med en filt i knäet, en tekopp på bordet, sticke i handen och en katt som ligger bredvid en. Men man kan inte få allting.

 

Men med tanke på dagens väder så sitter jag nu och planerar för kvällen. Jag skall efter dagens middag ta ett bad med en god bok och sedan göra ingenting. Och det längtar jag efter =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0