På besök

Idag skall jag och prinsen åka till farmor och hälsa på. Det skall bli trevligt. Det var länge sedan jag träffade henne senast. Om det blir som jag vill så skall prinsen dessutom köra hela vägen. Men det får vi se. Man kan alltid bya förare längs med vägen =)

Igår efter den goda middagen gick jag och prinsen en runda i Lund och sedan köpte vi ett par DVD filmer. Dock upptäckte vi 20 minuter in i den första filmen att skivan inte längre ville fungera så idag blir det till att ringa till affären och höra hur vi kan bta den då vi inte är inne i Lund så speciellt ofta... Förhoppningsvis kan jag byta den i en annan butik i samma kedja i en annan stad. Men man vet aldrig. Dessutom så är förpackninge öppnad (hur skall man annars kunna se på den och märka felet). Håll tummarna för mig =)

Inget stickat blev det igår. Jag är faktiskt lite imponerad över mig själv =) Undrens tid är ännu inte förbi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0