Lördag kl 7,48

Då var det lördag nu och klockan är 7,48. Här har vi nu varit uppe och vakna i snart två timmar. Prinsen stack för en stund sedan iväg på jobb och då vi redan hade ätit frukost var jag för pigg för att gå och lägga mig igen så nu sitter jag här =)

Jag hade tänkt att jag skall gå in på ravelry och se om jag kan hitta några söta små bebiskläder till liten en där inne. Jag har i mina gömmor hittat två udda nystan som jag inte vet vad jag skall göra med så får se om jag kan hitta något som passar till dem.

Nu medans prinsen är iväg och jobbar skall jag försöka få gjort lite här hemma. Först hade jag tänkt att gå och träna men nu blir det inte så då näsan snörvlar och nyser. Istället får det bli lite hushållsarbete och en tur ner till affären för att hitta lite köttfärs till dagens middag. Men det kan allt vänta lite till =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0