Hemma igen och förra veckans UFO är nästan klart

Nu är jag och prinsen tillbaka på fastlandet igen. Det är skönt att vara hemma igen även om vi trivs väldigt bra på Hven.

Mormin och jag kom överens om att det skall vara en svart kant runt våra grytlappar och det har faktiskt min fått nu i helgen. Det enda som återstår för min del nu är att klippa av tråden till hanken och sedan fästa den. Men jag lät den ligga kvar på ön och där får den ligga.

Denna veckas UFO har oxå växt en del =) Det är så skönt att se att de ökar hela tiden. Hoppas att jag har kommit ytterligare ett par varv till innan kvällen =)

Kommentarer
Postat av: Patrickmette

nice site keep it up ok

2011-07-18 @ 11:56:27
URL: http://patrickmette.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0