Gårdagens firmafest

Firmafesten igår var riktigt skoj. Vi var på utmaningarnas hus i Malmö och lekte lekar. Mitt lag kom 2a av 9 så det var inte illa. Dessutom fick vi veta att medelpoängen var 1000 på tre timmar och vi hade över 2000 på två timmar så det var grymt bra jobbat av lag Stora Stygga Vargen. Dock blev vi slagna av Musse Pigg.

Just nu är det tvättning som står på schemat. Det var inte alls skoj att gå upp och fixa med det när klockan ringde i morse, usch och fy. Men nu är tre maskiner på gång där nere och jag skall snart gå ner med två till. Så fort som de två maskinerna är färdigtvättade så får jag hänga upp allt tvätt här inne. Hur det nu skall få plats.

Sedan skall jag bege mig till Landskrona för att gräva i trädgården i huset som vi har införskaffat. Så skoj det skall bli. Skall även kolla lite saker allmänt i huset för att se så att även detaljerna fixar sig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0