Firmafest idag =) och i morgon är det grävande

Idag är det firmafest. Det skall bli skoj. Hela jobbet, eller alla de som har anmält sig, skall åka till Malmö och vara på utmaningarnas hus och leka där. Jag har aldrig varit där så jag har ingen aning om hur det kommer att vara och vad som kommer att ske. Men det är alltid skoj att åka iväg och göra andra saker än vad man är van vid.

 

Jag och prinsen har köpt ett hus där övertagandet sker i vinter.  Vi hade besiktning av huset för någon vecka sedan och som på alla besiktningar så uppstod det en del brister och problem i huset. Bland annat så var det fukt i en av källarväggarna, men det visste vi om innan besiktningen. Dock så bestämde sig säljare och prinsen för att de skall gräva upp kring en gårdsbrunn på innergården för att se om det är därifrån som problemet kommer och det skall göras i morgon. Det kommer bli spännande.

 

Idag när jag kom in på mitt rum på jobbet låg där en bok från en av mina kollegor som handlar om ett barns utveckling innan det föds. Spännande att se hur allt kommer att gå och se ut allt eftersom tiden går. Jag bugar och bockar och tackar för lånet i förhand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0