Tävling

En tappad maska har en tävling på sin blogg.

Dags för tävling!!!!

Blogg entappadmaska :En tappad maska, Dags för tävling!!!!

Tävling!!

NU är det dags att fira ett år med blogg samt ett antal besökare. Det här är en chans för mig att visa hur mycket jag uppskattar era besök på sidan. För att vinna gör du följande...

Lämna en kommentar om vad du vill vinna glöm ej blogg eller e-mail = en lott. OM du dessutom berättar om min tävling för andra genom att tex skriva om det på din egen blogg får du en lott till. Max två lotter per person alltså.

Nu till det viktiga priserna,

1. omlottsjal från Garntjänst i Kilafors. Entrådigt ullgarn och mönster.

2. Rowan colourscape Chunky, 100gr som blivit liggande. 100%lammull, 160m

3. Bambino akryl 5 nystan på 50gr var,230m per nystan, stickor nummer 3.

4.Ett nystan- en bok med 30 förslag på vad man kan göra med ...just det ett nystan.

Tävlingen slutar den 22 December- exakt en månad. Vinnare meddelas under mellandagarna och priserna skickas så snart jag fått adresser:


Kommentarer
Postat av: LenaL

Grattis!



Vilka läckra priser du har! Och så ska man behöva välja!!! Aftonbladet eller Expressen ... Men Rowangarnet ser allt väldigt härligt ut, skulle nog bli en häftig mössa ... Eller sjalen ... Eller boken, såna kan man aldrig få för många av ... Hm, nej, Rowan ligger nog överst på min önskelista!



Ska skriva om din tävling på min blog i kväll eller senast i morgon.



Ha det så jättegott!

2010-11-26 @ 08:20:58
URL: http://leludh.blogspot.com
Postat av: LenaL

Ha, nu när jag skulle länka till inlägget upptäckte jag att det inte är du som lottar ut det här :-) Hm, så kan det gå, ber om ursäkt att jag missförstod!

2010-11-26 @ 17:13:45
URL: http://leludh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0