Trainin på Lundaloppet

dsc01078 (MMS)

Då var det dags för lundaloppet. De som springer milen är nu på väg till uppvärmingen då deras start går kl två. Jag som skall ta 5 km startar kl tre först. På bilden har vi våra fina tröjor som vi har fått. På ryggen står det "Steget före Trainin Kävlinge" det är från löpgruppen. Om en sund skall jag träffa min nästkusins dotter, henne dansade jag folkdans med i 10 år innan vi kom på att vi var släkt. Så kan det gå. Jag går inte träffat henne sedan mitt och prinsens bröllop så det skall bli skoj. Nu är det dags att börja förbereda sig lite och sen får jag hålla tummarna att det går minst lika bra idag som i måndags 35 minuter och 15 sekunder blev det då.


Kommentarer
Postat av: Sverreanna

Great site, keep up the good work

2011-05-24 @ 09:40:53
URL: http://sverreanna.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0