Nya skor - med bruksanvisning

Igår var det golfkurs. Kul och jobbigt. Man blev trött i både knopp och kropp. Efter golfen åkte jag och prinsen hem till föräldrarna. Dit kom även Liten bror. Med sig hade lite bror ett paket det var ett par jeans och ett par skor. Han hade köpt de men var inte nöjd så det skulle skickas tillbaka. Skorna var grymt häftiga. Så jag passade på att prova dem. De passade mig, skoj =) och nu till bruksanvisning för till skorna kom det ens sådan. Orsaken är att det på skoran finns enkombinerad stegräknare/tidtagare/klocka/datummätare. Tänk vad de hittar på. Tror att jag har fått koll på funktionen men undrar om de tåler vatten....

Farmor har nu bestämt hur hon skall fira sin 90 års dag så nu är det bara för oss andra att passa in det. Jag har, om jag har räknat rätt 2 varv mörklila kvar innan det är byte. Det borde gå att få klart idag, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0