Ny vecka fullbokad med aktiviteter och ny familjemedlem på gång

Då var det måndag igen. Tänk vad helgen går fort. Dock kanske det inte är så konstigt att just denna har gått riktigt fort. Det var golf både i lördags och söndags. Nu är det som sagt måndag igen och även denna vecka är det fullt med aktiviteter.

 

Måndag – army träning i Furulund

Tisdag – golfträning i Landskrona

Onsdag – avskedsmiddag i Landskrona, liten bror åker och hämtning av ny familjemedlem

Torsdag – inget planerat

Fredag – inget planerat, prinsen har filmkväll på jobb

Lördag – golfträning i Landskrona

Söndag – farmor 90 år i Landskrona och Halmstad, egentligen golfträning

 

Som synes så sitter jag inte hemma och är sysslolös =) På torsdag blir det eventuellt lite styrketräning vilket kan behövas då det var ett tag sedan jag var där sist. Annars så blir det bara tyska plugg. På fredag är det fredag och då hade jag tänkt ta det lugnt. Planen är att bara göra det jag vill och se på film.

 

På onsdag när det egentligen är box så skall jag och prinsen åka till Landskrona. Där skall vi ha avskedsmiddag för liten bror som skall åka till Bulgarien och jobba i tre månader. Under dessa tre månader så skall vi ha delad vårdnad om hans katt på deltid med den som lånar hans lägenhet. Det skall bli skoj att ha katt igen. Undrar bara lite hur det skall gå med prinsens allergi och med mina garnnystan. Jag har en känsla av att jag får plocka undan mina stickprojekt så att jag får ha de i fred. Kanske kommer att ge Doris (som katten heter) ett eget nystan att leka med =)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0