Kort vecka denna veckan och bensinen finns kvar

Idag är det en kort vecka för mig. Jag jobbar måndag till onsdag, torsdag är röd dag och på fredag är jag ledig =) Det skall bli skönt att ta det lugnt och bara njuta en massa. Förhoppningsvis så kommer jag och prinsen vara på Hven. Inget bestämt än men så skönt det hade varit. Lugn och ro och bara en massa stickat. Förhoppningsvis så kommer det att bli fint väder också så jag kan ha Lillepojken ute.

 

I fredags var bilens tanklock uppbrutet. Jag hade förra veckan köpt ett låsbart tanklock för att undvika att få ovälkomna gäster i tanken men inte tusan hjälpte det. När vi skulle bege oss av för att laga middagen till mor såg vi att tanklocket var uppbrutet. Antagligen har de blivit avbrutna då det inte var någon bensin tagen. Vi får se vad vår nästa åtgärd kommer att bli. Smått irriterad blir man. Det är så mycket mer merjobb när sådant här händer.

 

Idag är det ute amry premiär. Jag hoppas att jag hinner dit i tid. Jag och prinsen skall iväg på möte men om turen är på min sida så hinner jag. Det skall bli så skönt att börja med uteträningen igen. Det är något som jag saknat.


Kommentarer
Postat av: Mor

Hälsningar fran Frankfurt. Skaffa wire till tanken. Biltema ska ha sadana. Kram

2010-05-11 @ 09:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0