Stickfest i Väst - om 2 timmar avgår första tåget

Om 2 timmar avgår mitt tåg här ifrån Kävlinge. Det skall bli såskoj. Det var jättekul förra året så jag kan inte tänka migatt det kommer vara mindre roligt i år :P

Det mesta är nu nerpackat. Det som är kvar att packa ner är mina träningsklädre och de ligger i skrivande stund i torktumlaren och är klara om ungefär 45 minuter sen skall de också läggas ner och då är allting klart. Jag hoppas att jag har tagit med mig tillräckligt med grejor. Jag borde ha gjort det men man vet aldrig =)

På knutan i Helsingborg kommer vi att ha ca 50 minuter byte och då blir det en tur till Pressbyrån. Det brukar alltid finnas någon kul tidning att köpa där så man har att läsa på tåget. Wihi, snart åker vi :P Bäst att fixa med det sista som skall ner som inte är i tumlaren =)

Kommentarer
Postat av: Mari G

Hejsan

Ha det så kul nu och rapportera gärna + bilder förstås :-) :-)



Mari

2010-03-26 @ 09:59:11
URL: http://marig-about.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0