Sortering av strumpgarner och löpgruppsträning

Idag var det löpgruppsträning som stod på schemat. Riktigt jobbigt var det idag. Jag kände att jag inte hade någon energi att ge. Men jag tog mig runt i allafall och det är ju huvudsaken =)

Hemma så har jag sorterat mina strumpgarner. Det börjar bli riktigt många nu (läs: jag får inte köpa mer utan att ha användt upp något gammat först). Men med till Stickfest så får nog aprilmönstret följa och då med ett nystan från byrån. Skall be prinsen hjälpa mig att välja.

Jag borde nog gå igenom mina andra garner någon dag också. Jag hittade bland mina garner nystan i bomull som jag kan ha med till min SIV workshop. det stod inget om att garnet skulle vara enfärgat så jag hoppas att det går bra med flerfärgt för det är det som jag har =)

Resten av dagen idag skall jag bara ta det lugnt. Jag skall ringa föräldrarna och lägga dagens middag i marinad. Sedan så skall jag se på tv och bara slappa :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0