Jag har fått en sunshine award

'

Awarden fick jag av mor min och instruktionerna är följande

The Sunshine Blog is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspire others in the blog world. The rules for accepting the award are:

1. Put the logo on your blog or within your post.
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4. Let them know they received this award by commenting on their blog.
5. Share the love and link to the person from whom you received this award.

Det vill saga att jag skall publicera blomman på min blogg. Sedan skall jag länka den till 12 andra bloggar och meddela dem om att awarden finns. Och till sist skall jag länka till den som skickade awarden till mig, det vill säga mor.


Jag tackar så mycket för awarden och det värmer, som alltid. Till vem och vilka som jag skall skicka awarden vidare till är svårt eftersom det känns som den har snurrat runder ett par varv och då flera gånger. Men till följande vill jag skicka den


Joanna
– hon driver sin blogg Livsvinst som handlar om hennes liv och viktminskning samt allt där emellan. En enorm förebild som lyckats gå ner ca 80 kilo


Evelina
– hon skriver om sitt liv om kärleken till sin man Fredrik och sonen Ellion och allt som händer hos dem.


Sofie
– hade tidigare en stickblogg men bloggar nu i huvudsak om sin träning. Det är enormt att se de framsteg hon gör med träningen och på vilket sett de positivt påverkar henne.


Julia
– hennes blogg är inte igång längre men hon förtjänar ändå en award eftersom hon alltid är så glad och man blir glad när man tänker på henne.


LenaL
– det är alltid lika kul om läsa om hennes stickprojekt till de små barnbarnen och dilemmat över att fina
knappar faktiskt kräver en kofta och inte en tröja


Varpans
– min hemliskompis som trots motgångar nu under vårvinter sett positivt på allting och allting, tror och hoppas jag, har ordnat upp sig


Yllenetider
– en underbar stickare som jag hade lyckan att skicka hemlispaket till i två omgångar. Man blir alltid lika
inspirerad varje gång hon stickar något. Allting är så fint.


Hans och Lotta
– som skriver om livet i Asmundtorp och Lilla Veras utveckling


Anna
- som skriver så kul om träning

MarieG - skriver om allt och ingenting och sticke förståss


Sen skulle jag även vilja ge den till följande personer som dock redan har fått den


VisaLisa
– på grund av hennes roliga påhitt med SYTYCK


Stickmor
– för att hon är mamma


En tappad maska
– min hemliskompis som skickade så fina paket till mig


Kommentarer
Postat av: visalisa

WOW! Tack! Nu blev dagen lite ljusare och lättare med leendet härifrån!

2010-03-10 @ 12:55:37
Postat av: Olga

Tack, snälla Ida! Din award är som solens ljus och vårens glädje! Tack såååå mycket!

2010-03-10 @ 19:35:54
URL: http://yllenetider.wordpress.com/
Postat av: Mari G

Tack Kida.

Dagen blev något bättre :-)

2010-03-11 @ 00:32:43
URL: http://marig-about.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0