Grått ute =(

Idag är det tråkigt väder. Det känns inte som om våren är på väg längre men förhoppningsvis så kommer solen fram snart igen. Hoppas kan man alltid. Igår kom jag en bit till på mina SYTYCK strumpor. Om jag kommer ihåg rätt så har jag en omgång mönster kvar och sen är det bara resåren också. Skönt att bli klar med dem.

 

Nu har jag dessutom fått ett lag till Vårruset. Det är ett par tjejer på jobb som skall ta sig runt där och jag har valt att haka på dem. Dessutom så harjag fått ett träningsschema så jag har något att utgå ifrån så jag kan jogga hela vägen. Friskt vågat hälften vunnet heter det ju =)

 

 


Kommentarer
Postat av: charlotte

Hej Ida

vi er i samme båd, jeg må ud og løbe både fredag og søndag på Grötö... måske kan vi følges, jeg løber godt nok ret langsomt. Men træningen skal passes. Jeg har armstræk, lunges, squad og maveøvelser med i løbeprogrammet.

Knus

charlotte

2010-03-18 @ 12:19:29
URL: http://knittingbykaae.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0