Bio - Alice i underlandet

Snart skall jag och prinsen åka in till Malmö. Vi skall se på Alice i underlandeti 3D. Det skall bli spännande. Med till bion får mina restgarnsstrumpor följa. Tanken är att de skall räcka till både bio och stickfest i väst. Är osäker på hur det kommer gåmen om det inte går så får jag lägga up ett par nya på tåget på vägen upp till SIV.

Mina SYTYCK strumpor har växt i en väldig fart. Jag har nu kommit förbi hälen och har åsledes bara skaftet kvar. Det finns litet hopp om att de blir klara idag. Det beror helt och hållet på när jag kommer i sängen idag. När de är klara blir det till att sticka på mina wollemeissesocks så snart skall redovisas... hur jag nu skall klara av det :P

Aja, allting löser sig men nu är det nog bäst att jag letar upp lite kläder det är inte ritkigt ok att gå på bio i morgonrock :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0