Student, 85 års fest, massa att göra

Igår var vi på svägerskan C och hennes syster Cs studentfest. Det var trevligt. God mat och gott sällsakap. Vi gick dock hem aninge tidigt för min smak men vad gör man ine för prinsen. Han skulle iväg och jobba idag så klockan stod på ringning klockan 5 även om vi snoozade till halv sex. Sen var det bara till att masa sig upp. Prinsen gick till jobbet och jag följde med men fortsatte till gymmet.

Idag skall vi, när prinsen kommer hem, åka iväg och fira prinsens farmor som fyller 85 i nästa vecka. Det skall bli trevligt att träffa prinsens släktingar. Vi får se om vi träffar några släktingar som jag inte har träffat innan. Men innan dess så har jag en hel del att göra.

Dagens aktiviteter, innan vi åker
* Fixa Doris låda
* Ta ut papperssopor
* Föra över pengar
* Diska
* Strumpmönster
* Mat till djuren
* Blogg

Som tur väl är så är en del gjorda redan. Prinsen fick ett par fina strumpor ju i veckan och jag kände att jag också vill ha ett par Harry Potter strumpor.Jag har stickat sådana men aldrig till mig själv så nu skall jag sätta mig ner med min Harry Potter strumppärm och bestämma mig för vilket par det blir och sedan blir det till att gå och nysta garn till dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0