Värk i träningen och en omgång till

Idag har jag en sådan hemsk träningsvärk i benen. Tror att det har att göra med alla de fina utfallen som gjordes i måndags på armyn i kombination med cyklingen i veckan. Men det är bara till att bita ihop och se glad ut. Det är ju faktiskt box idag =)

 

Jag har funderat och tänkt på mina My Vampire Boyfriend Socks. Jag har gjort två upprepningar av mönstret på skaftet och funderar på om jag skall göra en omgång till eller om jag skall låta det vara som det är. Jag brukar tycka om korta strumpor men dessa är nog lite väl korta så det får bli en upprepning till innan jag är klar. Bra så är det bestämt =)

 

Tittade in i mitt projektskåp och det är inte klokt vad mycket jag har där. Där inne har jag även alla mina restgarner. Börjar ju då givetvis fundera på vad man kan göra med dem. Och när man gör det och börjar på nytt så blir det ännu mer projekt. Det är ilandsproblem av stora nivåer. Allting löser sig på något sätt =) jag gillar denna typ av problem =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0