Nya garner till mig =) (och prinsen)

I lördags innan balen så gick jag och prinsen en tur på stan (Landskrona). Vi skulle ta ut pengar till kvällen. Vi tog en tur via torget och köpte tulpaner till mor min. De hon hade var inte så ståndaktiga :P Gick sedan ner till nystat.se där blev det tre nystan strumpgarn på impuls, som om jag behöver nya strumpgarner :P ett enfärgat rosa till mig och ett flerfärgat garn i måååånga färger bland annat blått, gult och rosa. Samt ett nystan blått garn i olika nyanser till prinsen. Vi skall nu i helgen bläddra lite i mina stickböcker och se vad för något mönster som prinsen tycker kan passa honom. Det slutar nog med att jag väljer ut ett par strumpmönster som jag tycker om så får prinsen välja från dem :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0