L'Orfeo i Malmö

Om 15 minuter skall jag och prinsen gå till stationen. Där skall vi möta L för att ta tåget till Malmö. I Malmö skall vi gå på opera. Det är L'Orfeo som vi skall se. Det skall bli intressant. Jag har vad jag vet bara varit på opera en gång och det var när jag fyllde år för något år sedan. DÅ vr det i kyrkan i Landskrona egentligen så skulle det ha varit ute men det var inte väder till det. Nu skall det vara på Bio i stället så det är lite live live men det skall bli kul.

Jag har fixat min stickning nu så är den klar för att få följa med =) Det blir restgarnsstrumpor men jag gillar färgen så de får faktiskt räknas som riktiga strumpor ven om de görs av restgarner. Istället blir det ett gammalt par från strumpklubben så får bli mina slappestrumpor. Jag har aldrig gillat de paret men de fungerar fint bara för att sova i =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0