Lördag, gäster och strumpstickning

Idag är det lördag. Heeela långa dagen :P Lördagar tycker vi om =) Än så länge har jag inte gjort så mycket idag. Var iväg och tränade och har nu ätit lunch. Mer än så har det inte blivit. Men det står en massa på min "att göra lista"

* Hemlispaket - paka ihop och posta
* Diska - efter lunchen och tömma diskstället
* Lägg kuddarna rätt i soffan
* Damma
* Dammsuga
* Fixa med träningskläderna
* Fixa med veckans post
* Handla
* Inköpslista
* Fyll i på funbeat
* Uppdatera bloggen
* Töm dramaten
* Sopor
* Städa badrummen

Detta skall då fixas innan klockan är fyra. Det känns som jag har lite att göra :P Vid halv fem kommer prinsen hem. Då skall vi börja fixa med maten. Klockan sex kommer en vän till Prinsen hit och skall äta middag så när han kommer är det bra om maten är klar =) Efter maten så skall jag inte göra någonting alls utan bara sitta ner och slappa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0