Årets först FO

Igår blev årets första projekt färdigt. Inte helt illa med tanke på att det var årets första dag. Först ut var Seafom Scarfs. Den var tänkt att prinsen skulle få i julklapp men jag hann inte färdigt med det så det fick bli som det blev. Prinsen fick den inslagen med stickorna i och med notisen "Fortsättning följer". Nu under nyårshelgen så följde fortsättningen och den blev färdig. Prinsen är nöjd och jag tycker om den.

Nu så sitter jag och stickar på strumpa nummer två i SYTYCK utmaningen. Det skall bli skönt att få nummer två klar. Har bara börjat på mönstret men känner hur pass lättare det följer nu med två färger. Dock blev det fel på tån så jag måste fixa till det när strumpan är färdig, men problem är ju till för att lösas =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0