Insnöad

Eller ja inte på riktigt men nästan. Igår på vägen hem så gick inte tågen som de skulle så jag kom till Kävlinge först 17,55 istället för 17,25. Med tanke på det underbara vädret (småsnö och blåst) bestämde jag mig för att gå direkt till gymmet och träffen där. Det var tur. Det tog mig 35 minuter att gå dit från stationen. Borde ha tagit mig 15 - 20. Med till gymmet drog jag också cykeln. NÄr jag var där träffade jag lite folk. Fick då erbjudande om att få åka med de hem. Det gjorde jag så nu har jag cykeln på gymmet, måste komma ihåg det.

Kollade skånetrafiken i morse. då skulle alla landskronatåg gå som de skulle. KOllade banverket. Då var alla ordinarie tåg inställda. kollade skånetrafiken igen. Inställda. De har satt inextra tåg som kör med entimmes trafik vilket innebär att det skall gå 7,54. Hoppas att det går och att det går i tid. Men det löser sig nog. Jag har chefen med mig på samma tåg =)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Med tanke på vädret är väl 30 minuters försening inte så farligt. Jag har tagit mig till Stidsvig idag och trots "bra" vägar tog det lite längre tid. Den längsta tiden tog det att ta sig ut till gatan från edn inofficiela parkeringen. Jag fick användning för min nya snöskyffel.

2010-02-03 @ 11:25:32
URL: http://stickmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0