Gäster, ett löst problem och OS medverkning =)

Nu är prinsen på väg ner till stationen för att möta vår gäst P. Det är en fd kollega till Prinsen som kommer på middag. Egentligen så skulle han redan ha varit här men Skånetrafiken ville annorlunda när hans buss inte kom....  Jag håller ställningarna här hemma med maten =) Den är snart färdig =)

Problemet sin är löst gäller min avsaknad av rundsticka till mina strumpor. Jag gick inom handarbetsboden här i byn och införskaffade en ny. Samt en grej till mitt sista hemlispaket =) Har nu bara en sak kvar som jag skall packa ner i det. Får se när jag hittar det =)

Jag har även anmält mig på riktigt till Ravelrys OS stickning och team Sweden. Jag ställer upp i kategorierna NordicCOlorworkCombined, Sockhockey och StachCompulsoryDance. Det skall bli spännande att se hur det går =)

Snart borde pojkarna vara här. Förrätten är framme på bordet. Till huvudrätten skall det kokas pasta men det gör jag efter att vi ätit förrätten och efterrätten står på balkongen och väntar bara på att bli garnerad. Läget här helt under kontroll med andra ord =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

låter som en riktigt mysig middag =)

2010-02-07 @ 08:59:39
URL: http://jessicaspysselhorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0