Dumt val igår...

Igår åkte jag och prinsen iväg till IKEA på Väla inte ont ananades... När vi kommer fram och ser att det är sjukt mycket folk där. Då går det upp för oss... Det är helgen efter löning... inte den smartaste dagen att åka iväg och handla på. Men men... vi kom där ifrån med det som vi hade tänkt förutom mina skivor som var slut. Sedan blev det Ica Maxi i lödde. Dyrt så in i norden men vi fick en massa mat med oss hem. Sen var det bara till att montera IKEA möbel (Prinsen) och laga mat (jag) innan de var dags för soffan och OS.

Idag är det sista OS dagen. Lite sorgligt men samtidigt skall det bli skönt att återgå till normala tv vanor och inte planera allt efter vad som är kul att se =)

Nu är det söndagspromend som står på schemat innan det är dags att fixa mat och herrarnas 5 mil. Funderar även på om jag skulle sätta upp lite böcker i bokhyllan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0