Det passar inte, det blev för litet =(

Mina wollemeis socks blev försmå så det blir bara för mig till att repa upp dem =( det är tråkigt men sant. Ibland blir det så. Man kan ju inte ligga på topp alltid =) Det är tur att jag inte har kommit så långt. Dock tycker jag att är lite märkligt då jag brukar kunna ha 72 maskor på stickor 2.0 men inte i detta fallet, aja, får börja om efter os eller när mina OS projekt är klara beroende på vilket som går först.

Hälen på kristina är nu klar och jag håller på att sticka runt igen. Idag kommer jag nog inte bli färdig idag. Fast 30 minuter båtåkning kanske gör sitt :P Jag och prinsen skall nämligen åka till Hven och fira alla hjärtansdag och helgen där. Det skall bli så skönt. Jag har inte varit där sedan i julas så det är definitivt dags att åka dit igen. Dessutom så har föräldrarna köpt lite nya möbler så det är trevligt =)


Kommentarer
Postat av: Lena Lundbladh

Hej,



Så jätteunderbart kul att du vill ge Nalle Puh en chans! Sän mej din adress så skickar jag mönstret och garnerna. Jag ser verkligen fram emot att se och höra om hur det kommer att gå och vad du ska tycka. Du kanske tycker det är både enkelt och kul!



Tror du ser min epostadress på något sätt, har skrivit in den i uppgifterna innan jag kunde skriva det här inlägget.



Kram!



Lena

2010-02-13 @ 15:55:50
URL: http://leludh.blogspot.com
Postat av: Steffenelin

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2012-07-20 @ 14:46:23
URL: http://steffenelin.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0