Semester = upppackning

Idag har jag semester *tjoho* Dock var jag uppe tidigare än vanligt, förstår ine varför men var för omväxlingsskull ganska så pigg när klockan ringde. Det är inte ofta som det händer.

Igår bar prinsen upp alla kartonger som skall upp på ovanvåningen i det nya huset så idag är det dags för mig att packa upp dem och ställa det i ordning. Skall även försöka sortera våra böcker så att de kommer att komma på rätt plats i bokhyllan se när de andra böckerna och hyllerna kommer på plats.

Igår blev det ett par maskor stickade. Det var de första för denna helgen. Det har helt enkelt inte funnits tid och möjlighet till att göra det tidigare. Får se hur långt jag hinner i veckan. Hoppas bli klar med veckans ledtråd i kalenderstickningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0