Hemma på hemmaplan igen =)

Idag skall jag åka hem på riktigt. Jag och prinsen har varit i sommarstugan fram tills nu. Där har vi passat djuren under tiden som föräldrarna var på semester men nu så är det till att vara hemma i lägenheten igen. Det skall faktiskt bli riktigt skönt! Jag har sovit hemma 1 natt sedan den 18 juli. Det är ganska lång tid och sedan morgonen då har jag bara varit inom i lägenheten i ca 18 timmar totalt. Inte mycket alls så det skall bli riktigt skönt att komma hem.

 

Eftersom att semestern nu är slut på riktigt blir det till att återgå till vardagen igen. Får se vad det innebär och vad det blir för resultat av det. Dock har jag lovat mig själv att det just nu och fram tills året är slut råder garnköpsförbud. Får se hur det går. Det enda undantaget är om det behövs något för att kunna färdigställa något redan påbörjat vilket inte borde vara någon risk då det finns en hel hög med garn i lagret. Och det blev ju lite extra på semestern :P

 

Idag är det grått och mulet väder ute, en och annan regnskur har också trillat ner. Det är tur att kvällen inte innebär några större uteaktiviteter. Det blir lite träning och sedan tv mys med prinsen och sticket.


Kommentarer
Postat av: Mor

Träffade Boel idag. Hon har stumpgarn till dig. Finns att hämta i kyrkan. Blir mer strumpgarn ändå trots allt.

2010-08-12 @ 17:53:25
URL: http://stickmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0