Slangning av bensin och massa att göra

Det är tur att jag bara jobbar halvdag idag för jag har så sjukt mycket att göra. Igår när prinsen kom hem märkte han att ngn har slangat bensi ur vår bil. Så glad man blir då. Urk. Den gick att få igång men varningslampan lös så det blev till att snabbt ta sig till macken och tanka. Tankade bara ås mycket så ja kommer till jobbet idag. Så på dagens schema efter jobbet står det.

* Fixa låsbart tanklock (ursprungsmekanismen fungerar inte längre)
* Handla
* Fixa pyspunka
* Fixa tvätten
* Packa till Hven
* Städa över lägenheten
* Diska

Det känns som jag har att göra. Jag kommer ha ungefär 3.5 timmar på mig så det kan gå. Håll tummarna för mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0